Ssandraan

2012-09-13
15:22:12

Torsdag=utgång
Har precis käkat och snart ska jag iväg till konsum och köpa slödryck till ikväll. Ikväll blir det husaren! ;D Känns som det är aslängesen vi var ute på en torsdag, men det är väl egentligen bara några veckor sedan. Hoppas iaf på en grym kväll med mycket folk ute! Vi kör lite förfest hos mig innan vi drar iväg till Skövde.
 
Annars händer det inte så mycket. Jag letar efter jobb att söka men det har varit dåligt med passande jobb hela september. Lite jobbigt eftersom jag MÅSTE söka massa jobb varje månad, inte lätt när det inte finns några.
 
 
 
 

Kommentar:
#1: myss

ha det så kul. jag har tråkigt. här får du en kommentar / sexig anonym

Svar: det hade jag jullet! ;) tack för kommentaren.
Sandra

2012-09-13 @ 19:23:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: