Ssandraan

2012-09-18
20:50:21

X Factor
Sitter i soffan och tittar på X factor. Årets "Idol" skönt att det är lite annorlunda, man hade faktiskt börjat tröttna på idol efter så många år! Fattar ju dock inte hur vissa ens kan tro att de kan sjunga?! :O Visst vissa som sjunger dåligt, de driver ju, men andra tror allvarligt att de kan sjunga och det är sjukt! Men det är kul att titta på haha!
 
Btw! haha! Sökte ju två jobb förut och när jag skulle skicka in en ansökan såg det ut som på bilden nedanför. Hahah jag bara wtf?! Vad fan innebär "Annat"?? haha! Liksom vad tänker de när de tar ett tredje alternativ på en fråga där det bara finns två möjliga alternativ?? Haha fick mig ett gott skratt iaf!
 
Nu ska jag fortsätta titta på tv iaf! Sista updaten för idag! Känner mig duktig som faktiskt uppdaterat 3 gånger idag!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: