Ssandraan

2012-09-18
00:08:54

You can let go now daddy.
Idag har jag varit i Skövde med min kära mormor! Skulle köpt mobil där, men som jag sa förut så beställde jag hem ifrån internet istället. Kikade runt lite i Skövde och sen käkade vi på Max. Direkt när jag kom hem så drog jag och Lovisa till vårdcentralen för den tredje och sista sprutan mot livmoderhalscancer. AJAjaj vad den kändes!! Den var nog värst av alla tre tror jag! Själva sticket är ju inte så farligt, det är när de sprutar in vaccinet som det gör ont.. Nu är alla sprutor tagna iaf, så nu slipper jag förhoppningsvid fler sprutor på ett tag!
 
Annars idag har jag inte gjort mycket. Fick springa fram till VC en gång till sen och följa med lillsyrran när hon skulle ta sprutan. Sen hann jag med en powerwalk och lite styrka innan ensam mamma söker började också. Jag måste verkligen komma igång med träningen nu. Även om jag inte börjar på något gym(inte bestämt mig än) så måste jag komma igång med mer PW och springturer, kommer ju tappa all kondis annars haha!
 
Nu ska jag väl snart krypa ner och försöka sova! Imorn ska jag söka jobb!
 
Godnatt!
 
 Like this song!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: