Ssandraan

2013-04-16
21:19:15

AF är skit
Lite arg blir jag allt.. Fick mail från min "handledare" elr vad det nu är på AF idag.. Förlängt på praktiken till 31 maj. Okej, visst jag trivs väldigt bra på min praktik, det är den bästa praktiken jag någonsin haft så jag klagar inte på att få vara kvar. Det som gör mig lite irriterad är att man egentligen bara får ha praktik på samma ställe i 3 månader(det är vad de sa ifrån början iaf) och jag kommer att ha haft praktik på samma ställe i mer en 6 månader. Det verkar ju som om de på AF inte "orkar" hjälpa mig med att fixa nåt annat, hjälpa mig med att gå vidare. Varför skulle jag annars få vara på samma ställe mer än dubbelt så lång tid?? Så dåligt tycker jag.. Men som sagt, klagar inte på att få va kvar då jag trivs jättebra. Dock tänker jag gå ner till typ halvtid på praktiken sen när april är slut. Jag vill kunna lägga mer energi och tid på pluggandet, slippa stressa ihjäl mig.
 
Idag har jag iaf jobbat 11.15-17.00. Det har varit så gött väder idag så vi var ute rätt mycket, skönt! När jag slutade drog jag hem en sväng, sen åkte jag och betalade andra halvan av min dansavgift som jag hade glömt av och drog sedan till mormor för att käka. Efter det blev det en powerwalk, gött! 
 
 
Nu ska jag käka något och sen mysa framför tven resten av kvällen. byebye!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: