Ssandraan

2013-04-11
22:45:58

...
Okej, det kanske dags för lite bättre update om den senaste tiden nu! 
 
Vi börjar med helgen i Stockholm!
Jag, Lovisa och Nathalie var inte i Stockholm förrän vid halv 11 på fredagen så då hann vi inte med så mycket mer än att käka, gå till Sofi och sen krypa ner och sova. På lördagen hann vi däremot med lite mer! När vi vaknat, ätit frukost och fixat oss gick vi till plattan/drottninggatan och det, för lite shopping! Sofi bor på kungsholmen så det var inte alls så långt att gå. Vi kikade runt i affärerna, köpte en väska, ett linne och ett par solbrillor på bikbok. Brukar inte shoppa så mycket på bikbok, men nu i Stockholm köpte jag en hel del där. Efter shoppingen gick vi tillbaka till Sofi och käkade tacos, yummi! Sen tog vi det lite lugnt innan vi började fixa inför kvällen.
Började dricka lite smått vid 4 och körde igång på riktigt vid 6. Lite senare kom de andra som skulle va med, då käkade vi tårta och drack bål, vi firade ju Sofi och hennes kompis som fyllde 20. De hade bokat ett karaokerum mellan 8 och 10 så då bar det av dit. Vi hade ett rum med egen bar och egen bartender, asnice! Kareoke är egentligen inte min grej, speciellt inte när man är med massa folk man inte känner. Men det var faktiskt riktigt kul! Fanns hur många låtar som helst att välja på så man varvade sång med drinkar! Efter karaoken drog vi vidare till ett annat ställe, var väl mer ett förfest ställe, men det var kul iaf. Sen skulle vi dra vidare till Harry's, men vi gick förbi Burger King på vägen så vi gick o käka istället, världens godaste pommes! Efter maten var alla aströtta, hade ju varit en lång dag. Vi bestämde oss för att dra hem till Sofi, alla var nöjda ändå.
På söndagen tog vi det lugnt ett tag efter att vi vaknade och sedan fixade vi oss för att sen dra till "stan" för shopping igen! Fick med mig två par shorts, assnygga, perfekta till sommaren! Blev även mat såklart! Thaimat, så gött! Sen drog vi hem till Sofi och kollade på film innan det var dags för oss att dra oss mot tåget hem. Trötta och nöjda efter en grym helg i Stockholm! HAHAh, okej det blev en rörigt och kass update om Stockholm..
 
Nu i veckan har jag jobbat varje dag på mitt dagis där jag har praktiken, asgött! Jobbar även tis-fre nästa vecka, så skönt att få jobba. Efter praktiken i måndags kom Emma hit till tidahölm. Ett tag sen vi sågs nu så kul att ses och nu kommer det dröja 1 år(!) innan vi ses igen, hon drar nämligen till USA på måndag :( Blev en fika på julius o massa tjöt typ.
 
Annars i veckan har jag inte gjort så mycket. Dansade igår såklart. Vi blev klara med sagadansen, gött! Inte så många gånger kvar innan saga nu, typ en månad bara. Idag va jag och syrran hos mormor och käkade, sen har jag pluggat lite.
 
Redan fredag imorn med. Får se lite vad som händer i helgen.. Nu ska jag iaf försöka sova, nattinatti!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: