Ssandraan

2013-04-19
16:17:57

Grattis sis!
Hej! Ska väl börja med att säga GRATTIS till lillasyster som fyller 17 år idag! :) <3 Min lilla lillasyster är inte ens liten längre.. Haha! Åren går fort, känns som om det inte var längesen jag fyllde 17, men det är snart 3 år sedan.. Ikväll ska vi iaf fira Emma lite med att gå och käka på julius med familjen, trevligt!
 
Annars så kom jag hem för en stund sedan, har jobbat såklart. Innan jag gick på helg fick jag en stor kram av de barnen som var kvar, goa är de allt! Nu har jag tänkt städa eller nåt, om jag orkar haha. Sen blir det väl att fixa till sig lite innan vi drar och käkar.
 
Jaa, det var väl det.. Nu ska jag ta tag i livet och börja städa!
 
Ha en awesome fredag!
 
 
 

Kommentar:
#1: Syrran

Mina finaste! <3

2013-04-19 @ 16:55:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: