Ssandraan

2013-04-26
23:53:32

Jobb, Skövde, mat!
Guuud va skönt! Blev klar och skickade in min uppgift i engelskan förut! Nu slipper jag stressa med den imorn! Gött som fan att bara kunna ta det lugnt!!
 
Det är ju fredag idag och helg igen, underbart! Idag jobbade jag 7-13 med mina goá ungar på dagis. När jag slutade drog jag hem och pluggade/chillade innan jag och Lovisa drog iväg till Skövde en sväng. Bytte min bikini som jag köpte igår, köpte nagellack och hårfärg! När jag var på väg hem ifrån busstation mötte jag mamma och Bosse som frågade om jag ville med och käka på julius, så drog med dom och käka. Gött att slippa laga mat själv! Nu har jag precis tagit en dusch. Ska plocka iordning lite på rummet innan jag kryper ner! Förhoppningsvis kan jag sova länge imorn! Det behöver jag.
 
Hepphepp! Ha det bra! Byebye, godnatt osv!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: