Ssandraan

2013-04-29
22:08:53

Just give me a reason
Hejhej!
Sitter här och lyssnar på lite chill musik, ska snart göra mig klar för sängen. Det blir att krypa ner och titta på film innan det är dags att sova.
Måndag, ny vecka och nya tag idag. Har haft praktik. Barnen har stått i fönstrena typ hela dagen eftersom det har varit grävmaskiner och grejer på gården idag haha. Annars idag har jag väl inte gjort så himla mycket. Pluggat lite och färgat håret. Mitt hår behövde verkligen färgas nu, det var riktigt urtvättat, usch. 
 
Imorn är det ju valborg! Jag jobbar 9-16.30, sen blir det hem och fixa sig innan det bär av till Skövde för fest och utgång! Kommer nog bli asmkt folk ute och askul! Tagga! På onsdag är man ju ledig så då blir det lugnt hela dagen och sen dansträning på kvällen. Det är sista dansträningen innan saga! Sjukt vad fort det gått. På torsdag börjar mitt nya schema på praktiken och då går jag bara 8-11.30 sen följer jag nog med Jennie och mormor in till Skövde en sväng, fixa lite inför lördag. På fredag blir det praktik och sedan fixa hela dagen, fredagsmys på kvällen. På lördag är det fest som gäller! 
 
Såg precis att min senaste inlämning i engelska var rättad, blev ett C, det är väl typ vg. Lite krångligt med A-F i betyg när man är van vid G-MVG. Men jag tror att jag vet ungefär hur det funkar. Jag är nöjd med att få C iaf. Speciellt nöjd är jag när jag får bra på de muntliga delarna också, för det känns alltid kasst när jag skickar in dem, men får ändå helt okej på dem, gött!
 
Hepp dags att göra sig klar för att krypa ner så man orkar med morgondagen.
 
Ha det bra!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: