Ssandraan

2013-04-13
00:14:51

Midsommar!
Hejhej! Fredag, eller ja, nu är det väl lördag.. Haft en bra fredag iaf! Praktik till halv 12, sen hem och plugga och greja lite, känns bra att få gjort lite plugg, det är ganska mycket nu. Sen träffade jag iaf Lovisa, blev en fredagsfika på julius och sen bestämde vi oss för att dra till Skövde en sväng. Fick med mig två linnen och en bh hem, behövs ju till sommaren! Lite mkt shopping det senaste kanske, menmen.. I love it! Man får unna sig lite ibland faktiskt och nu behöver jag inte shoppa något på ett tag. När vi kom hem ifrån Skövde bokade vi stuga i smögen till midsommar, så jävla gött! Kommer bli så jävla grymt! Skönt att slippa tält och grejer.. Vi avslutade kvällen med tacos innan Lovisa drog hem. Sen dess har jag försökt få lite ordning på garderoben och tittat på Desperate Housewives.
 
Nu ska jag ta en snabb dusch och sen krypa ner tror jag!
 
Godnatt!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: