Ssandraan

2013-04-05
15:44:47

Stockholm
Heyy! Sitter här och tar det lugnt, väntar på att nagellacket ska torka och sen ska jag packa klart. Idag är det fredag, helg och dags för att göra Stockholm osäkert! Drar till Skövde om några timmar och sedan vidare till Stockholm med Lovisa och Nathalie. Kommer inte hem förrän på söndag så det blir troligtvis ingen update förrän nästa vecka.
 
Har ju inte varit så mycket update i veckan, men det har inte hänt så mycket. Har haft praktik och pluggat mest. Fått två "prov" gjorda. Dock skulle ju inte jag kalla det prov, det tog typ 10 minuter och var inte alls svårt, skönt att ha det gjort iaf. Igår var jag i Skövde och träffade Jullet! Sjukt inte träffats sen nyår då hon bor i Luleå numera. Kul att träffas innan hon skulle tillbaka upp till norr!
 
Nästa vecka ska jag jobba måndag-torsdag, gött! Lär nog bli en tuff vecka! Ovanligt många barn blir det. Den här veckan var lugnet före stormen kan man väl säga.. Tisdagen lär bli riktigt tuff då jag troligtvis ska jobba 07.15-17.30, usch haha! Men det är bara att köra på!
 
Hepphepp! Dags att greja lite! Ha en bra helg!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: