Ssandraan

2013-04-14
18:37:18

Sunday
Opsops! Blev inte någon helt nykter helg iaf, hehe.. Fast det blev väldigt lugnt ändå. Efter att vi varit hos Bosse igår, så kände jag att jag ville gör nåt så vid 10-halv11 drog jag bort och var med syrran & dom och festade lite, men blev som sagt väldigt lugnt. Var hemma vid 1 elr nåt och då blev det film och sen sova.
 
Juste fick en kaffebryggare av Bosse igår med! Så nu kan man checka av ännu en grej på listan med grejer som behövs tills man flyttar hemifrån. Dock är ju inte kaffebryggare något superviktigt för mig då jag inte dricker kaffe, men någongång ska jag väl lära mig det och det är ju alltid bra att ha liksom.
 
Idag har jag inte gjort mycket alls.. Pluggat, kollat på film oså och det är väl det jag ska göra resten av dagen oxå. Imorn är det måndag och ny vecka. Jobb tisdag-fredag, jobbar 3 stängningar i rad, men det är inga problem.  Nu har jag bara cirka 2 veckor kvar på min praktik. Lite tråkigt, fast förhoppningsvis får jag väl jobba där en del sen.
 
Hepp nu blir det DH! Byebye
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: