Ssandraan

2013-04-02
20:28:12

Underbart
Hejhej! Tisdag, men första vanliga dagen denna veckan så det känns ju som måndag. Gött ändå att det redan är onsdag imorn! Då är det inte långt kvar tills helgen och tills vi drar till Stockholm! Awesome!
 
Idag har jag haft praktik, var väl som vanligt kul. Så skönt när man kan vara ute mer och njuta av solen! Den värmer riktigt skönt nu! Hoppas det håller i sig bara. Vi har haft det rätt lugnt nu ett tag, lite barn som gått kortare dagar, men nu ser det ut att vända! Blir fler barn och längre dagar, nästa vecka kan nog bli tuff, men det funkar alltid! Efter praktiken idag drog jag hem en sväng innan jag drog iväg till Skövde och träffade Lovisa och Nathalie. En fika på gräddhyllan oså blev det! Trevligt!
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, ta något att käka, eventuellt plugga lite och sen titta på tv!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: