Ssandraan

2013-04-15
22:22:25

Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut
Hey!! Sitter här nyduschad och fräsch ska väl chilla lite vid datorn och sen krypa ner och titta på dh! Inne på säsong 5 nu! Så bra! Längesen man såg de tidigare säsongerna.
Känner mig jävligt duktig som körde styrka förut! Mage, rygg, armar och ben + stretch! Måste ju verkligen komma igång med mer träning än bara dansen. Nu när våren är här så ska jag komma igång med mer pw och springturer, det har ju inte varit så kul nu under vintern..
Ja, vad har man gjort idag då? Praktik såklart, sen blev det plugg, gjorde ett prov gött! Lite senare cyklade jag bort till farmor & farfar, där Victoria, Alve och Vide var, kul att träffa dom! Var där en stund och pratade lite oså sen drog jag och Emma till mormor där även mamma och Bosse var. Blev nybakade bullar o annat gött! Ja, sen har jag väl inte gjort så mycket mer idag!
 
Som jag nämnt tidigare så blir det jobb resten av veckan. Börjar 11.15 imorn så det blir en go sovmorgon, det gillar jag! Det där med att gå upp tidigt är inte riktigt min grej.. hehe. Jobbar till halv 5-5, beroende på när sista barnet på min avdelning går hem. När jag slutar ska jag iväg och käka hos mormor, sen ska jag även försöka hinna med en pw och plugg!
 
Sen vill bara önska ett stort lycka till, till bästa Emma som for iväg till USA idag, hon blir borta ett helt år! Kommer sakna henne! Som tur är finns det ju bra sätt att ha kontakt på även om hon är långt bort! Som sagt önskar henne lycka till och hoppas hon får det bäst där borta! <3
 
Nu blir det chill! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: