Ssandraan

2013-08-14
21:33:31

För en tid som bara går och aldrig kommer igen
Hejhej! Onsdag, mitt i veckan och livet rullar på som vanligt. Ligger i sängen och lyssnar på Winnerbäck. Idag har jag varit i Skövde och träffat mina saknade norrlänningar! Vi började med en lunch på Gräddhyllan och sen blev det shopping och tjöt. Trevligt! Sen jag kom hem så har jag och Lovisa kollat runt efter boende i Karlstad inför nästnästa vecka då skolan kör igång! Vi hittade ett vandrarhem som verkade billigt och bra, så det ska vi boka imorn! Känns skönt att ha det fixat. Första veckan ska jag ju vara i skolan i Karlstad måndag-onsdag.
 
Usch just nu känns det som om det är riktig höst ute! Det är kallt som fan! Visst, hösten är mysig, men sommaren får gärna vara kvar ett tag till. Längtar dock lite till att gå runt i mysiga tröjor och halsdukar och att sitta inne med tända massa tända ljus.
 
Nu funderar jag på att gå ut o gå en liten sväng med lite musik i öronen och sedan spendera resten av kvällen med att titta på film och käka choklad. Ha det bra!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: