Ssandraan

2013-08-06
23:19:59

I've built my wall so high that no one could climb it
Ligger i sängen och tittar på Pretty little liars. Grymt bra och berondeframkallande serie! Började titta förra veckan och är nu inne på säsong 3, haha. Jag får väl skylla på det dåliga vädret, har ju varit perfekt för film och serietittande!
 
Jag har förstås hunnit med lite annat än PLL sen sist! I torsdags var det fest hos Martin och sedan utgång i Skövde. I fredags var det fredagsmys såklart! Tacos oså blev det. I lördags var det fest och utgång i Skövde. Igår var jag på Liseberg med Lovisa och hennes syskon. Askul som alltid på liseberg! Perfekt väder och lagom med folk! Balder är ju bäst! Vägen hem var dock inte lika rolig då det tog 4 timmar att komma ifrån Göteborg till Falköping.. När vi hade åkt några minuter stannar tåget, då finns det ingen ström, så vi står stilla i 20 minuter typ. Sen precis utanför herrljunga stannar tåget ännu en gång, denna gången pga en hemsk olycka och vi står stilla i typ 2,5 timmar innan vi kan åka vidare. Idag har jag inte gjort mycket alls, var ju rätt trött efter igår.
 
Får se lite vad som händer resten av veckan! Ska försöka storstäda både rummet och garderoben iaf och på lördag blir det fest! Nu ska jag väl fortsätta med ett par avsnitt av PLL innan det är dags att sova, Godnatt.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: