Ssandraan

2013-08-12
23:26:31

Maybe one day..
Måndag och ny vecka! Två veckor kvar tills skolan börjar, sjukt! Man blir ju lite nervös när man tänker på det. Har lite att fixa innan skolan börjar. Måste boka nåt hotell/vandrarhem, fixa buss/tågbiljett och lite annat.
 
Idag har varit en händelserik dag! Började dagen på blodcentralen, min andra blodgivning. Haha den gick inte riktigt lika bra som den första! Först stack de mig i vänsterarmen, men det blev inget bra så då fick dom sticka mig i andra armen också. I den högra armen lyckades dom, men då gick slangen sönder på nåt sätt så blodet sprutade ut på golvet och sköterskan, haha! Det var lite äckligt faktiskt, men det var bara att titta bort och ta djupa andetag. Efter blodgivningen blev det kolla lite i affärer och sen kom Lovisa in till Skövde och vi drog en lunchbuffé på thaihouse! Sen blev det lite mer affärer innan jag åkte hem. Sen jag kom hem ifrån Skövde har jag varit jättetrött, beror väl på blodgivningen. Tittat på film och sovit sen dess.
 
Imorse när jag var på väg till Skövde så ringde dom ifrån ett dagis o frågade om jag kunde jobba idag, typiskt enda dagen jag inte kunde denna veckan.. Men i eftermiddags ringde dom ifrån mitt dagis(som jag hade praktik på) och frågade om jag kunde jobba på fredag, yeey vad roligt! Vi pratade även om att jag kommer kunna jobba lite grann sen när jag pluggar också. Bra med lite extra pengar!
 
I helgen var det ju kräftansdag här i Tidaholm och då körde vi på fest här hemma! Bjöd hit grabbarna ifrån Skövde och körde all in! En grymt rolig kväll med bra folk! Dock var det ju inte riktigt lika kul att städa dagen efter.. Kladdigt överallt på golven efter beerpong, så det fick bli storstädning! Tog faktiskt lite bilder, men orkar inte slänga upp dom här nu, internet är så segt så det tar så lång tid.
 
Nu ska jag titta på någon film och sen blir det sova!
 
Instaweek
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: