Ssandraan

2013-08-22
23:59:33

Strong enough to not fall apart
Då var det helg igen! Eller ja, snart iaf. Den här veckan har gått otroligt segt, vet inte varför, men det kanske är för att man bara väntar på nästa vecka. Iaf seg vecka även om jag har gjort saker varje dag. I måndags var jag och lillsyrran och käkade på julius med mormor, asgod mat! I tisdags var jag hos tandläkarn, usch det värsta jag vet! Igår var jag på lärcenter i falköping(där jag kommer va en del och plugga sen) på ett informations möte. Kändes väl sådär.. Idag sov jag aslänge, sen har jag haft ont i huvudet hela dagen. Nu ikväll så var Lovisa här och vi gjorde tacos(skräll oss!) Det var väl min vecka lite kort.
 
Nu ska jag snart krypa ner, imorn drar jag med mamma, syrran och Bosse(?) till Skövde. Har tänkt att köpa ett par höstskor, hittat ett par snygga på skopunkten, hoppas dom finns i min storlek bara! 38 är ju ganska vanligt, så det är inte alltid det finns.
 
Hepp nu ska jag mysa med min bebis innan det är dags att sova! Godnatt!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: