Ssandraan

2013-12-26
14:10:11

2013


2013 är snart slut och då kör vi en liten lista!

UNDER 2013..

Har du druckit alkohol?

Hehe yes

Rökt?

Jaa

Rökt vattenpipa?

Yepp

Strulat med fler än 1 person under 24 timmar?

Nää det tror jag inte

Gjort något dumt?

Jaa

Gjort något du ångrar?

Hmm mjoo det har jag väl

Strulat med ett ex?

Nej

Sagt nej till sex? 

Ja

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande?

Hmm

Sovit brevid någon av motsatt kön?

Japp

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den?

Yes

Gråtit dig till sömns?

Vaknat av att du gråter? 

Lärt känna över 10 nya personer? 

Har inte räknat

Varit på solsemester?

Nepp

Badat i havet? 

Yes ofc!

Haft snöbollskrig?

Nepp

Sett en hel fotbollsmatch?

Hmm jo det har jag nog

Varit på sjukhuset?

Yepp

Velat dö? 

Nej

Fått ett IG?

Nepp!

Åkt buss i över 10 timmar?

I sträck? nej

Blivit tagen av polisen?

Nejnej

Svikit en vän?

Sårat någon? 

Hmm vet inte

Förlorat en vän?

Nej

Träffat nya människor?

Yepp

Kysst en främling?

Nää ingen främling i år faktiskt!

Tagit droger?

Nepp

Haft en sommarflört?

Nää ingen bara sommarflört

Gråtit?

Jaa..

Tältat?

Nää

Varit vaken en hel natt?

Yes!

Solat? 

Jaa♥

Badat?

Jaa, älskar att bada!

Haft ett förhållande? 

Nepp

Gjort dig riktigt illa?

Nää

Gjort några nya tatueringar/piercingar? 

Hepp inga nya 

Läst en bok?

Mjoo

Suttit vid datorn en hel natt?

Naa

Däckat?

Nää inte däckat

Solat naken?

Nepp

Fått utegångsförbud?

Skulle inte tro det!

Sagt "Jag älskar dig" och menat det?

Japp

Varit i slagsmål?

Nepp inte min grej

Kysst någon av samma kön? 

Kysst någon i regnet? 

Ja

Kysst någon du inte borde? 

Nä skulle jag inte säga

Varit på festival?

Yes, summerburst! ♥

 Varit utomlands?

Hepphepp

Gjort ett bra köp?

Massor av bra köp såklart!

Haft skadeglädje?

Haha yes

Sovit under bar himmel?

Nepp

Vem har du umgåtts mest med? 

Sis, Lovisa och grabbarna

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Många! Wake me up, under the sun, massa summerburstlåtar, Vannski osv. 

Tror du att 2014 kommer bli ett bättre år? 

Hoppas det!

Vad kommer du sakna mest från 2013? 

Sommaren 2013 var grym! Men laddar upp inför en minst lika bra sommar 2014!

 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: