Ssandraan

2013-12-01
22:42:50

Everything changes and everyone leaves
Då var vi inne i december. En ny månad, med nya tag och nya möjligheter. November har varit en ganska dålig månad. Vet inte varför, men det har varit mycket upp och ner. I november har det varit dagar då jag varit på toppen och dagar då jag varit på botten, utan att jag egentligen vet riktigt varför. Nu hoppas jag på en bra månad och ett bra avslut på 2013!
 
Helgen har varit lugn faktiskt! En nykter helg hemma. Igår var jag, lillsyrran, mamma och Bosse i Skövde en sväng för lite shopping, köpte dock bara en mascara och ett par mysbyxor. Hittade massa annat som jag vill ha, men det är en annan femma haha. På kvällen igår blev det familjemys. Vi var hos Bosse, käkade och spelade uno. Idag har jag, Emma och mormor varit på nya hem o hobby i hjo. Det är mycket större och bättre, men lite svårt att hitta.
 
Just nu sitter jag hemma och tittar på Johan falk. Laddar upp inför de tre sista dagarna på praktiken. Det känns både tråkigt och skönt att praktiken snart är över. Skönt främst för att få lite julledigt och dessutom få chansen att jobba på "min" förskola där jag brukar vara och tjäna extra pengar.
 
I veckan är det de sista danslektionerna för terminen, tråkigt! Men jag har redan anmält mig till nästa termin. Denna terminen var så rolig så jag längtar redan tills nästa! På discon i torsdags började vi med en ny dans, en grupp/formation, askul! 
 
Hepp hepp ska väl fortsätta titta på filmen och sen krypa ner! Natti!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: