Ssandraan

2013-12-16
00:28:56

I guess I'm still broken


Snodde en lista från syrran!

FRÅGOR


Hur många har du varit RIKTIGT kär i?
 Hmm en tror jag.

Vad tycker du om kärlek? Finns inget som kan få dig att må så bra och inget som kan få dig att må så dåligt.

 

När kramade du någon sist? Igår

 

Saknar du någon speciell person? Mjoo

 

Har du svårt för att bli kär? Japp det har jag

 

När kysste/hånglade du med någon sist? Förra helgen

 

Ångrar du det? Haha man ska väl inte ångra nåt!

 

 

När fick du senast en komplimang? Hmm vet inte

 

Låt som berör dig? Finns många

 

Beroende av? Shopping, dans och choklad haha

 

Vad tror folk om dig? Jag vet inte 

 

Hur imponerar man på dig? Hmm jaa, det beror nog på

 

Favoritdryck på morgonen? På morgonen är det vatten

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag tror det

 

Är du bortskämd? Nää

 

Vad är det bästa du vet? Familj, vänner, dans

 

HAR DU NÅGONSIN


Varit medvetslös? Medvetslös? njaae 

 

Hånglat med nån riktigt ful? Ingen riktigt ful haha

 

Hånglat med mer än 50 pers? Haha jag räknar inte

 

Hånglat med fler än 3 personer på en kväll? Njaa 3 är nog max antalet på en kväll

 

Gjort nåt riktigt dumt? Jaa

 

Gjort något du verkligen ångrar? Jaa det har jag

 

Varit nykter på någon nyårsafton? Jaa. Vem har inte liksom?

 

Åkt ambulans? Yepp


Gjort något olagligt? Jaa

 

Blivit polisanmäld? Nej

 

Fått din mamma att gråta? Mjoo har jag nog

 

Skämts över dina föräldrar? Haha har väl alla gjort någon gång

 

Skämts över dig själv? Ja

 

Sagt jag älskar dig och menat det? yes

 

Tagit droger? nä

 

Vilka kläder sover du i? T-shirt o trosor

 

Vad hatar du verkligen? Idioter

 

Har du varit kär i någon du inte haft en chans på? Hmm

 

Är du ensam nu? Nää har ju katten 

Vill du gifta dig? Yepp

 

Vill du ha barn? Jaa

 

SENASTE PERSONEN SOM


Sov i din säng?
 "S"

 

Såg dig gråta? Hmm det vet jag faktiskt inte

 

Fick dig att gråta? ..

 

Du gick på bio med? Aslängesen, men lovisa!

 

Skällde på dig? Haha hmm måste väl vart mamma

 

Kramade dig? Vet inte

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG


Gråtit? Nej

 

Kramat någon? ja

 

Pussat någon? Nej

 

Köpt någonting? Ja

 

Sjungit? Yes!

 

Saknat någon? Jaa


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: