Ssandraan

2013-12-19
19:42:13

I know that we are upside down
Ojj! Nu var det riktigt längesen det var en riktig update! Men jaa, livet rullar väl på som vanligt. Just nu har jag lite "jullov" ifrån skolan, skööönt! Idag har jag varit i Skövde med mormor och syrran, fixat det sista inför jul, 5 dagar kvar bara! Igår jobbade jag på det dagiset där jag hade min praktik, kul! Märks ju att de litar på mig där, eftersom jag fick ta stängningen i hela huset och det typ är första gången jag jobbar där. Det är rätt gött med extra cash så att man kan spara lite pengar varje månad!
 
Hmm annars då? förra veckan var jag i Karlstad, skolan. Det kändes som det var rätt ovärda dagar faktiskt. Dagar som de fyllt ut med olika som gruppuppgifter bara för att liksom. Mycket av det vi gjorde kunde vi lika gärna gjort hemma. Menmen, var där mån-tors och det var riktigt skönt att komma hem på torsdagen kan jag säga! På helgen sen blev det fest! Kul förfest med tjöt, musik, spel, beerpong och bodyshots, blev däremot failat när vi skulle gå ut.
 
Nu är det ju helg snart igen. Imorgon blir det en julfika med kusinvitamin och sen fredagsmys, på lördag blir det fest och utgång, på söndag blir det chill. Ska försöka hinna med och julstäda och kanske julpynta lite hemma med.
 
Hepphepp nu ska jag ta en dusch och sen mysa framför tven! Ha det bra och GOD JUL om det inte blir nått mer inlägg innan jul!♥
 
 
 Shopping från Karlstad!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: