Ssandraan

2013-12-22
22:09:56

I left because you never ask me to stay
Då var det söndag och två dagar kvar till julafton, sjukt vad tiden går fort! Snart nyår med, nästa år ska bli MITT år, det ska bli ett BRA år!
 
Igår var det fest! Jag och Lovisa drog till Falköping för förfest ooch sen var det tänkt att vi skulle dra till Skövde, men blev kvar i Falköping tills nattåget gick. Var på oleary's, rätt nice ställe! Drog in med tåget till Skövde, men jag åkte tillbaka till Falköping nästan direkt igen. I Falköping blev det efterfest, blev inte många timmars sömn, vid 11 idag åkte jag hem. Har varit astrött hela dagen så har inte fått mycket gjort!
 
Jaa, annars då? Nu ikväll fick jag reda på något som gjorde mig jävligt glad! Äntligen säger jag bara!
 
Nu titta på "What happens in vegas" ha det bra!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: