Ssandraan

2013-02-28
22:42:50

I am not ready to give up
Hey! Klockan är halv 11 och jag har redan krupit ner i sängen. Så fort jag har bloggat klart är jag redo för att stänga av datorn och sova, helt otroligt. Gött att somna i tid nångång, haha i tid för mig innebär innan 12! Får väl bara hoppas att man kan somna också!
 
Idag har det varit vanlig praktik som gällt! Det var asfint väder idag, gött! Vi tog med oss ungarna, gick på en promenad, matade och blev anfallna av änder, på vägen tillbaka till dagiset hann vi med att stanna i stadsparken. Det var väldigt lite barn idag, bara två barn kvar efter vilan så jag fick sluta tidigare, gött! Åkte hem en stund och sedan drog jag in till Skövde en sväng. Fick med mig ett par nya vita converse hem, det var på tiden då mina gamla inte längre var så vita haha. Väl tillbaka i Tidaholm drog jag ner till meddo och solade en stund, så skönt! Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt framför tven, tittade på Sofias änglar som började idag igen. 
 
Juste vi började på sagadansen lite igår, jag tror att den kommer bli sjukt bra! Vi har ju ett speciellt tema på saga, men det tänker jag inte avslöja än! Kommer bli asbra iaf. Älskar dansen, fattar inte hur jag kunde hålla upp förra terminen!
 
Hepp nu ska jag stänga av datorn! Godnatt!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: