Ssandraan

2013-02-23
22:14:50

Ingenting jag säger spelar längre någon roll
Sitter i soffan och tar det lugnt! Lovisa har precis gått. Vi har haft myskväll med tacos, melodifestivalen och så. Första gången i år jag tittade på mello, var ju inte direkt många bra låtar haha. Ulrik munther var väl bra och Robin var också okej, sen var det väl 6an, kommer inte ihåg vad den hette(jalla nånting) den va rätt skön, lite party sådär. Annars var det mesta skit.
 
Idag har jag väl inte gjort mycket annars. Vaknade imorse av att de ringde ifrån solvik, hade typ ingen röst så det första de sa när jag svara var "är du sjuk?" fick fram ett jaa och hejdå haha. Svara i telefon det första man gör en morgon när man vaknar och är förkyld går inte så bra haha. Har kollat på andra avenyn nästan hela dagen, bra serie! Det är väl min lördag! Första lördagen på länge som jag bara är hemma.. Lite konstigt är det allt, inte van vid en helt nykter helg!
 
Nu ska jag bara fortsätta ta det lugnt hela kvällen! Sova och hoppas på att inte vakna och va sjukare imorn! Ha en bra kväll! tjingeling!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: