Ssandraan

2013-02-04
20:51:27

Jag kan inte förlora dig för du har aldrig varit min
Sitter i soffan med mamsen och tittar på familjen annorlunda! Sen blir det, det okända! Måndagsmys! 
 
Har ju varit kass på att uppdatera det senaste! Inte ett enda inlägg på en vecka, dåligt! Men förra veckan var det ju praktik och så hela veckan, jobb på fredagen. Var ju dans också såklart, kul! På fredagskvällen var jag, mamma, Emma, Bosse, Carro och Henke på julius och käkade! Mysigt! I lördags var det girls night out! Jag, Lovisa, Nathalie och Sofi förfestade hos Nathalie, spel, dricka och tjöt, mycket trevligt! Strax efter 12 var vi i Skövde så då drog vi till husaren! De två senaste gångerna vi varit där har garderoben varit full, så man har inte kunnat lämna in jackan, vilket är ganska jobbigt när man har tjock vinterjacka.. -.- Men en bra kväll iaf!
 
Annars har det väl inte hänt något speciellt direkt.. Veckorna och dagarna rullar på.
 
I veckan vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt. Har tänkt att jag ska försöka ta mig till AF och prata med nån om det där med att läsa vidare. Men har ju praktik, så får väl se om jag hinner med det..
 
Haha så jävla tråkiga inlägg blir det jämt känner jag! Ska försöka bättra mig lite!
 
Men ahh, ähh nu ska jag fortsätta titta på tv, ha det bra! 
 
 
 
 
 
   
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: