Ssandraan

2013-02-25
20:42:34

Jag testade det som var fel innan jag visste vad som var rätt
Hejhej hallå! Måndag och ny vecka! Idag satte jag igång med pluggandet igen, ganska skönt att va igång. Läser ju på distans så jag kommer läsa allting själv hemma, jag trivs rätt bra med att plugga hemifrån. Hoppas att pluggandet går bra iaf! Började med första uppgiften idag och än så länge går det bra iaf. 
 
 
Idag var jag iaf hemma ifrån praktiken, kände mig inte riktigt pigg när jag vaknade imorse och vi hade ingen alvedon eller nåt som jag kunde ta, dock mådde jag bättre senare under dagen. Jag får väl se hur jag mår imorn när jag vaknar om jag kan gå eller inte. 
 
Det har ju varit asfint väder idag! Solen har varit framme hela dagen och den värmer faktiskt. Ännu bättre blir det nu i veckan när det ska bli plusgrader. Hoppas på att snön smälter och inte kommer tillbaka, jag vill ha vår nu! Det känns bra de snart är mars för då vet man ju att det snart är vår iaf :D
 
Igår vart det chill hela dagen. På kvällen var vi borta hos Bosse och käkade mat, chokladpudding och godis. Tittade på tatueringar och tjötade, trevligt! När jag kom hem blev det att titta på Johan Falk och sedan krypa ner. Hade svårt att somna igår, eller ja, inatt. Somnade efter 2 någongång. Så irriterande när man inte kan somna, när tankarna bara snurrar runt i huvudet.. Man ligger och tänker på allt möjligt och då är det svårt att sova. Hoppas jag kan somna lättare idag iaf!
 
Hepp nu ska jag fortsätta att titta på familjen annorlund och sedan blir det det okända innan det är dags att krypa ner.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: