Ssandraan

2013-02-19
21:57:45

Party like there's no tomorrow!
Ops.. I did it again.. Ännu en vecka utan något inlägg alls, haha så kass är jag! Men har varit rätt upptagen av annat och när jag haft tid över så har jag inte orkat blogga.. Men får väl göra som vanligt och skriva lite om det som hänt sen sist!
 
Idag har jag jobbat, gött! Ska även göra det imorn, så skönt att få jobba istället! Annars har jag inte gjort mycket.  Tror att jag börjar bli sjuk, men kanske inte så konstigt då man satt ute i lördags hur länge som helst, utan jacka, med bara en filt. Eller så blev man väl smittade då. Menmen!
 
I onsdags förra veckan drog ju som sagt jag och Lovisa in till Skövde och käkade på thaihouse, gött! Efter det tog vi en spontantripp till götet! Köpte inget, men kan alltid va kul att dra dit ändå! I torsdags blev det jobb och sedan iväg till Skövde och träffa Emma som jag inte träffat på evigheter! Blev lite chill på pims, tjöta och bytte julklappar haha. Sen drog jag hem, färgade håret och käkade hjärtformade ostbågar, det var ju trots allt alla<3dag! I fredags blev det jobba och sen hände det väl inte så mkt mer, fredagsmys bara!
 
I lördags blev det PARTY! En riktig hemmafest hos tobbe blev det! En jävligt kul kväll/natt! Jag, Lovisa och Nathalie kom dit strax innan 7! Började dricka, det kom mer folk, vi spelade olika spel, bussen är ju standard! Sen blev det ju beerpong också, vårat lag ägde ju ut de andra! Haha vi testade att göra spritgodis, sega råttor, blandat med vodka, skulle egentligen varit gelebjörnar, men vi hittade inga. Blev nog inte riktigt som dom skulle och det blev ju inte bättre av att typ hela skålen vältes ut på golvet haha. Sen var det väl musik, tjöt, dans! Vettifan vad vi gjorde hela kvällen/natten egentligen, men tiden gick fort som fan! Vid 6 blev det taxi in till Skövde för att sova där, somnade kanske vid halv 8, sov till typ 11, yeey.. Drog till donken, det var barnkalas där, kuuuul! Haha nää men jag var rätt pigg ändå! Men kanske inte så kul att komma med i bakgrunden på bilder, för man såg väl rätt sliten ut haha. Haha mammorna sa flera gånger till sina ungar att ta det lugnt och vara lite tystare "det finns andra som äter här" sa de och kollade på oss. Mamma och Bosse hämtade mig och syrran, när jag kom hem gick jag och la mig och sov i typ 3 timmar, gött! Man var ju rätt seg efter att knappt ha sovit. På kvällen blev det träffa Lovisa och prata igenom kvällen/natten såklart! Fler sådanna fester tack!
 
Annars har det väl inte hänt så jättemkt! Elr jo! Igår var jag och pratade med en gubbe, så nu har jag fixat så att jag ska läsa engelska B(6) på distans! Gött att ha det fixat och gött att läsa på distans! Dock måste jag nog skära ner på praktiken lite eftersom det nästan är mars och jag ska vara klar med engelskan till 1 juni! Men det ska nog gå bra ändå!
 
Hepp nu ska jag snart krypa ner och titta på film! Imorn har jag sovmorgon till 12, asgött! Bye!
 
Slänger väl in de senaste instagrambilderna också!
 
  
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: