Ssandraan

2013-02-12
21:10:51

Snälla ge mig 2 sekunder innan du ger upp
Hey! Det var ett tag sedan jag skrev! igen.. Har blivit så sjukt dålig på att blogga! Skriver kanske ett inlägg i veckan och när jag väl skriver så blir det ju helt kassa och hur tråkiga inlgg som helst. Ska väl försöka bättra mig, fler och roligare inlägg. Eller ska man lägga ner bloggandet kanske?? Knappt några som läser bloggen(vill inte länka den på facebook oså) bara några få vänner, så, så sett finns det ingen anledning till att ha bloggen. Skriver heller inte om privata och viktiga saker, så att "skriva av mig" är inte heller någon anledning till att ha den. Så varför ska jag egentligen ha den? Får fundera på det där. 
 
Idag är det tisdag och andra dagen på sportlovet(som jag inte har haha). Jag har praktik som vanligt, men imorn bestämde jag mig för att ta ledigt på torsdag och fredag ska jag jobba. Det är ju förkyldningstider nu, barnen på dagiset är förkylda och gnälliga periodvis. Gnälligare barn gör att man blir tröttare och att man ibland tappar tålamodet, men det är bara att andas och räkna till 10 haha. Nä så illa är det väl inte, men det är klart att det blir jobbigt när ALLA barn är gnälliga. Jag trivs väldigt bra på dagis, därför har jag funderat en hel del på det där med att läsa till förskolelärare. Det som tar emot lite just nu är att jag måste läsa engelska B och jag hatar engelska, har ingen lust alls att läsa det.. Men ska kolla upp om jag kan göra det iaf. Jag vill komma vidare i livet, inte bara stå och trampa på samma ställe.
 
Vad har hänt sen sist då? Det har varit helg. I fredags var jag hemma och hade fredagsmys, dock krånglar våran tv så det går bara titta på 1, 2, 4 och 6an typ, det suger! I lördags vart det fest och utgång. Orkar inte skriva allt om kvällen, men skönt folk, dricka, toarulle, limo och husaren, utgång med stil! Checka bilderna längre ner istället! I söndags var vi hos mormor och åt semlor(eller jag åt chokladmousse, är inte så förtjust i vanliga semlor), trevlig stunde med familjen. På kvällen var jag även borta en sväng hos bästa vän som jag inte hade träffat på en vecka då hon varit sjuk. En vecka är ju inte mycket, men det är ovanligt att det dröjer mer än ett par dagar emellan för oss.
 
Annars har jag väl inte så mycket mer att skriva just nu! Kanske slänger upp ett inlägg med lite wanties eller nåt sen! Finns mycket man vill ha nu till våren!
 
Ja, juste! Imorn på min lediga dag drar jag och Lovisa in till Skövde och käkar på thaihouse, gött!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: