Ssandraan

2013-02-27
18:39:56

Sunshine!
Ligger i sängen och lyssnar på musik. Snart dags att dra iväg till dansen! Inte dansat på tre veckor, sen innan sportlovet, hej träningsvärk imorn! Haha. Nää men det ska nog gå bra ändå. Jag hoppas att vi kör igång med sagadansen idag! Det är ju trotsallt inte allt för långt kvar och det är ganska skönt att bli klar med den dansen ett tag innan så att det verkligen sätter sig!
 
Idag har jag jobbat! En kort dag, vilket var rätt skönt! Hann hem en snabbis innan jag och lillsyrran drog till mormor och käkade. Kom hem därifrån för ett par timmar sedan och sen dess har jag bara tagit det lugnt! Det är ju redan onsdag idag och det är den 27 vilket innebär lön! Gött som fan då jag jobbade en del i januari! 27 innebär ju också att det är sista februari imorn och alltså ny månad. Redan mars, helt sjukt! Känns asskönt för när det blir mars då vet man att våren närmar sig. Idag har det varit asgött väder, sol och varmt, hoppas det fortsätter såhär!
 
Resten av veckan får jag se lite vad som händer, men på lördag blir det väl fest iaf! 
 
Hepphepp nu ska jag byta om och greja innan dansen!
 
 
Ärligt talat? Förstår du inte hur det känns? Fattar du inte hur sjukt det är? Vad håller du på med egentligen? Jag börjar bli så trött på det här. Försöker att inte bry mig, men det är svårt..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: