Ssandraan

2013-02-21
21:33:51

We are a secret, can't be exposed
Hej hej hej. Har inget kul att skriva om typ haha. Idag har jag iaf jobbat! Jobbade stängning, ganska jobbigt att jobba 9-17 då jag inte känner mig riktigt kry. Skulle egentligen ha jobbat samma imorn, men det behövdes inte, blir vanlig praktik istället, om jag nu inte är sämre imorn. Känner att man kanske inte skulle suttit ute så mycket utan jacka i lördags, men det tänkte man ju såklart inte på då, just då räckte det med en filt och någon som höll om en. Helgen blir ju iaf en nykter helg hemma, det behövs så det kanske är bra att man inte är helt frisk, annars hade jag säkert dragit med Lovisa på fest imorn, eller syrran på lördag. Haha det är inte lätt att va nykter! Dock ska det faktiskt bli skönt med en lugn helg! Bara vara hemma, laga god mat, käka godis och mysa framför tven. Kanske ska ta och titta på melodifestivalen för första gången i år? Om jag inte har helt fel så är det sista deltävlingen på lördag? Blir skönt iaf!
 
På tal om ingenting. Jag har länge tänkt att rensa min graderob, ge bort till någon som vill ha eller sälja det. Problemet är väl att jag hatar att rensa ut kläder ur garderoben.. Tänker alltid att jag kommer använda allting någongång, men grejen är att jag har kläder i gardroben som jag säkert inte använt på flera år och kläder som jag nästan aldrig använt. Får nog ta tag i det där i helgen kanske! Göra plats för lite nytt, det börjar bli fullt, har massor av kläder, men inget att ha på mig, kanske just för att det är mycket gammalt som jag inte rensat ut.
 
Från gammalt till nytt! Slänger in lite bilder på "wanties" längre ner! När lönen kommer måste jag shoppa! Nya vita converse är det första jag ska köpa! Måste köpa ett par i nån snygg färg också! Love it! Det är ju väldigt mycket färgade jeans nu i vår, skitsnyggt egentligen, men lite osäker på om det är något för mig haha. Det var ju ett tag sedan det var "inne" sist. 
 
Btw! Som de flesta vet så älskar jag smycken och framförallt ringar. Stylebytyra, en av mina favvosidor att beställa smycken ifrån har ju lagt ner nu, snacka om ledsen tjej!
 
Hepphepp det var allt för nu! Hörs säkert någongång i helgen! Ha det bra!
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: