Ssandraan

2013-01-14
20:07:02

Every end is just a new beginning
Har precis vaknat efter en powernap, gött! Hoppas bara att man kan somna ikväll ändå. Det är ju måndag så man är rätt trött idag. Vaknade imorse vid halv 7 av att de ringde ifrån praktiken och frågade om jag kunde jobba idag, självklart kunde jag det! Alltid gött att få jobba istället för att ha praktik! Har ju faktiskt inte kommit tillbaka till praktiken sen efter jul än. Jag jobbar iaf imorn och onsdag med, sen får vi se hur det blir!
 
Inte gjort mkt mer än att jobba idag! Var ute en sväng med Ziri och var en sväng på biblioteket annars har jag bara tittat på film. Nu har jag börjat titta på Änglagård 3.
 
Juste i lördags var det ju utgång! En grym kväll! Drog till Lovisa först, hennes syster var där med sin bebis! Sjukt söt! Vill också blir moster! Var i Skövde strax efter 8. Förfest hos Martin. När vi kom dit var det bara att köra! Vid halv 11 tog vi bussen in till stan och drog in på husaren! Tequila shotar var det tydligen som gällde så det var bara att köra på! Hatar tequila haha! Var as mycket folk inne på själva husaren där Medina skulle vara. Vi stod längst fram så vi såg bra! Dock drog vi ut efter att dom sjungt där palmerna bor, vilken va typ den enda låten jag kunde så det spelade ingen roll. Var väl kvar ett tag till innan vi drog till donken. Sen satt vi där inne/utanför ett tag innan vi drog till rese. En grym kväll iaf, tack alla som var med!
 
Imorn var det prat om att jag, Emma och Julia skulle ses, men vet inte hur det blir med det än. Jag slutar 5 imorn så jag kan ju inte vara i Skövde förrän 6 typ.. På onsdag ska vi till farmor och farfar en sväng "fira" sen jul. Ska eventuellt in till Skövde någon mer dag i veckan, men inget bestämt än. Annars får man väl se vad denna veckan har att bjuda på, helgen blir nog rätt lugn iaf!
 
Hepp, nu ska jag nog käka kvällsmat och ta en dusch innan jag fortsätter att titta på änglagård!
 
BYEBYE!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: