Ssandraan

2013-01-23
21:57:26

I am dancing again
Hey! Sitter och tittar på mia på grötö, så skön är hon ju!
 
Idag var första danslektionen! Så kul! Kändes asbra att vara tillbaka igen :D Inte dansat sedan i början av maj förra året ju :O Min grupp är ju den näst svåraste gruppen nu, det är gött när det kommit upp lite i tempo och man hinner gå igenom rätt mycket på en lektion. Det var inga problem med att hänga med eller orka trots mer än ett halvårs uppehåll, gött det! 
 
Annars idag har jag jobbat! Jobbade bara eftermiddagen, så fick sovmorgon, vilket var ganska välbehövligt! Imorn och på fredag blir det bara praktik om de nu inte ringer från nåt ställe och vill att jag ska jobba. Det är ju helg snart igen! :O underbart! På fredag är det ju lön också, gött med pengar! På lördag blir det fest och utgång!
 
Hepp nu ska jag snart krypa ner! Godnatt!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: