Ssandraan

2013-01-08
20:10:14

I'll hold your hand and then we jump right out
Sorry! Världens sämsta update! Inte uppdaterat något alls på en hel vecka och det är riktigt dåligt! Men det har väl inte hänt så jättemkt! Kör iaf en liten update om det jag missat!
 
Förra onsdagen drog jag med mamma och Bosse till Skövde och KSS. Tog prover för att bli blodgivare, haha vad har jag gett mig in på? Gillar inte sprutor o grejs ju.. Men om jag kan ge blod så känns det som en bra sak att göra även om jag inte gillar när de sticker mig. Har tänkt på det förut, men aldrig blivit av. Fick iaf fylla i lite papper och sen tog de blodprover för att kolla lite grejer, förhoppningsvis är jag väl frisk! Tydligen var jag svårstucken, så hon som tog proverna sa att det inte var säkert att jag kunde blir blodgivare pga. det, eftersom de tar 4,5 dl vid varje blodgivning. Men jag får väl se! Efter KSS blev det frukost på rådhuset och sedan en sväng på stan innan vi åkte hem igen.
 
I fredags hade jag och lillsyrran fredagsmys, med god mat, tv och spel!
 
I lördags var jag, syrran och carro i Skövde, utgång på husaren! Det var rätt nice, rätt mycket folk och en hel del man kände så det var kul! Tror dock inte att jag dansade en enda gång under kvällen, vilket inte är vanligt när jag går ut:O En bra kväll ändå! Men denna lördagen lär bli ännu bättre för då är det medina som gäller! :D Inte för att jag lyssnar på så många av deras låtar(typ där palmerna bor och någon mer haha) men det kommer ju att dra sjukt mycket folk!
 
I söndags hade jag och Lovisa tacomys och skräckfilmskväll! Såg Paranormal activity 4, fyfan säger jag bara haha! Men vi SKA se 5an när den kommer på bio i höst! ;D
 
Igår körde ju praktiken igång igen efter typ 3 veckors jullov! Var ju inte direkt taggad för att ha praktik i söndags när jag skulle försöka sova, men man har ju saknat barnen. Trots att jag inte somnade förrän 3 någongång så pallrade jag mig upp till praktiken. Väl där blir jag iväg skickad till mitt gamla dagis för att vara vikarie där, på småbarnsavdelningen. Syrran har ju praktik där. Visst klagar jag inte på att få jobba istället för att ha praktik, men det känns ju lite fel när de ringer in mig istället för att syrran som känner barnen och kan rutinerna får jobba. Då utnyttjar man ju verkligen det där med att ha en praktikant. Extra arbetskraft helt gratis, skönt för dem, men det är inte rätt. Men som sagt klagar inte på att få jobba, kul att tjäna pengar och kul att jobba med syrran, men det är ändå inte riktigt rätt..
Har även jobbat där idag och ska jobba där imorn med. Var lite kul idag då man jobbade med sin gamla dagisfröken haha. Dagiset är sig verkligen likt utseendemässigt både inne och ute. Många utav leksakerna är samma leksaker som jag själv lekte med när jag gick där, man känner verkligen igen sig.  
 
Annars har jag väl inte gjort något speciellt sedan sist jag skrev tror jag.
 
Nu ska jag käka kvällsmat och sedan spenderar jag resten av kvällen med att titta på grey's! Ska försöka att somna ganska tidigt idag för att vara pigg imorn, får väl se hur det går!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: