Ssandraan

2013-01-28
19:22:16

It's complicated..
Lite kass uppdate kanske! Ingen riktig update sedan i onsdags! Men ah, gör väl som vanligt och tar igen det lite nu!
 
Idag är det ju måndag och ny vecka! Blir ju även en ny månad senare i veckan, sjukt! Det känns lite som om tiden går, men mitt liv står still. Idag har jag iaf haft praktik såklart. Slutade vid 4 och sedan dess har jag inte gjort mycket, bara kollat på andra avenyn typ. Hade lite svårt för att somna inatt så har varit rätt trött idag. Tänkte att jag skulle gått ut på en powerwalk, men tar nog det imorn istället. Ska väl mest bara ta det lugnt resten av kvällen, titta på tv och så.
 
Förra veckan var det iskallt, men nu har det vänt, vilket är gött! Men jag hatar slask! Hoppas det smälter bort fort iaf! När jag kollade vädret igår så verkar det som om det ska bli kallt nästa vecka igen.. Kul om det fryser på och blir snö igen.. Bläääää!
 
Iaf! I fredags blev det praktik och sen på kvällen var vi hos Bosse och käkade, drack några cider och tjötade, trevligt! 
I lördags var det ju som sagt fest och utgång! Jag, Lovisa och Nathalie drog till folke för förfest vid 7-halv 8, kom igång rätt snabbt! Beerpong och grejer, nice! Det va en skön förfest med skönt folk! Tiden gick fort och rätt som det var så var kl 12, då gick vi fram mot stan, vid halv 1 var vi på donken och sen drog vi in på husaren, lite sent haha! Väl där så blev det väl mest tjöta, lite varmt och dansa i vinterjacka, garderoberna var tydligen fulla. Men en asbra kväll! Blev bussen hem och sen somnade jag rätt gött i sängen!
Igår så vaknade jag vid 11-12, kände mig fortfarande full, bra jobbat! Jag och syrran drog iaf till ica, köpte glass ;G Sen tittade jag på film och så typ hela dagen, gött! På kvällen blev det ut och gå med Lovisa, prata igenom lördagen! 
 
I veckan vet jag inte riktigt vad som händer! Men blir väl dans på onsdag och eventuellt fest o utgång i helgen. Men ahh får väl se helt enkelt.
 
Jag är ganska trött på att inte veta, att inte ha någon aning, jag vet ingenting. Tänker mycket, kanske alldeles för mycket. Jag blir förvirrad av allting, saker som sägs, saker som händer, saker som inte händer. Dagarna rullar på, men allting står still. Det känns som om jag står och trampar på samma ställe, jag går, men jag kommer aldrig framåt. Skulle bara vilja spola fram tiden ett halvår eller så, för då borde jag veta mer iaf. Då borde jag ha fått svar på något av allting som är oklart. Då borde jag veta. Då vill jag veta, jag vill veta nu. En sak vill jag veta mer än något annat.. 
Det är krångligt och komplicerat...
 
Okej, lite rörigt inlägg kanske!
 
Nu ska jag fortsätta titta på andra avenyn! Bye!
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: