Ssandraan

2013-01-11
18:30:31

Krångel & helg
Åh vad jag hatar all skit med försäkringskassan och annat jobbigt! Mycket lättare när det var mamma som fixade med sådanna grejer.. Men det är väl bara att vänja sig, sen när man flyttar hemifrån ska man ju fixa ALLT själv med räkningar och skit. Men jag tror inte att det är så svårt när man väl har kommit in i det, det som är jobbigt är ju när det är något litet som blir fel. Ringde försäkringskassan förut, så jag hoppas att allt fixar sig tills nästa vecka!
 
Nepp nu ska jag sluta klaga! Jag har ju jobbat istället för att ha haft praktik hela veckan, asgött! Känns bra att komma in lite på ett annat dagis också, förhoppningsvis får man jobba mer! Har jobbat på småbarnsavdelningen hela veckan, men idag jobbade jag även lite på Bamse min gamla avdelning. Det är lite skillnad att jobba på småbarnsavdelning och syskonavdelning, men det är roligt på båda! 
 
Direkt efter jobbet idag blev det en fredagsfika på julius med Lovisa och sedan har jag varit borta en sväng hos mormor. Resten av kvällen blir det lugnt. Ska laga lite mat och mysa framför tven bara. Imorn blir det först att åka till farmor och farfar, vi ska fira lite sen jul. Sen blir det skövde för fest och utgång på kvällen, det är ju Medina på husaren, kommer nog bli asnice! :)
 
Det var väl det jag hade att skriva just nu! Får väl se när vi hörs nästa gång! Ha det bra iaf!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: