Ssandraan

2013-01-16
23:33:11

Life is what you make it.
Hey! Har precis tagit en snabb dusch och nu ska jag snart krypa ner! Somna till HIMYM, perfekt!
 
Idag hade jag sovmorgon till 12, så jäkla gött! Sov minst 10 timmar i natt, vilket inte händer särskilt ofta, det brukar vara ungefär 6 timmar/natt när jag jobbar. Jobbade 12-15.30, rätt gött med en kort dag! Nu ikväll var jag, Emma, Victoria och brorsorna borta hos farmor&farfar och firade lite sen jul! Fick parfym, presentkort på gina och choklad. Hann även med att gå en sväng med Lovisa!
 
Annars då? Just nu är jag rättså trött på mycket och många i livet.. Tittar på min tatuering och säger till mig själv "life is what you make it" är inte helt övertygad. För nog fan försöker jag få livet till att bli mer och bättre än det här, men vet inte riktigt vad jag ska göra. Vissa stunder just nu känns det inte så bra, andra stunder känns det jättebra. Det är väl bara en sådan period..
 
Btw! Redan torsdag imorn ju! sen heeeelg! På fredag blir det in till Skövde, käka och eventuellt bowla med ett gäng! Kul! Sen ringde Bosse förut och frågade om vi ville med till Stockholm på lördag och det kan jag ju inte tacka nej till! inte ofta man åker dit liksom! Därför vet jag inte riktigt om jag ska stanna kvar i Skövde och bowla på fredag! För isf måste jag ta nattbussen hem, inte hemma förrän 3 och vi ska åka kl 5! Känner att det kanske blir lite jobbigt så där.. Men får väl se!
 
Hepp! Nu ska jag krypa ner! Godnatt!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: