Ssandraan

2013-01-22
00:00:19

Vi lever vi lär, det går väl sådär
Hey! Ligger i sängen och lyssnar på musik, funderar på att titta på första avsnittet av "Mia på Grötö" för att se om det är nåt att ha! Men Mia är ju asskön så det borde vara bra! Börjar inte förrän 13 imorn så har ju sovmorgon, gött!
 
Idag då? Kom till praktiken, hann va där i 30 min typ, sen ringde de ifrån ett annat dagis och ville att jag skulle jobba där så det var bara att ge sig iväg. Gött att få jobba och gött att få komma in på ytterliggare ett dagis! Har jobbat mkt nu efter jul! På 3 praktikveckor kommer jag endast ha haft max 4 av 15 praktikdagar, resten har jag fått jobba på! Så det rullar på ganska bra nu, bara att hoppas på att det fortsätter!
 
Slutade vid halv 4 idag, då drog jag hem en sväng innan jag tog en fika med Therese och sedan drog till Skövde en sväng med Lovisa! Fick med mig ett par träningstights hem! Perfekt eftersom dansen börjar på onsdag! De har ju fått in en del converse nu, jag längtar tills våren kommer så att man kan börja gå i det igen! Måste köpa nya vita och sedan vill jag köpa i nån färg också, nån rosa tror jag! Men har tänkt vänta lite med att köpa det, annars börjar man bara använda dem för tidigt oså blir de förstörda direkt.
 
Glömt att visa vad jag köpte i Stockholm också! Har ju inte skrivit något alls om helgen heller, men det orkar jag inte göra nu. Men slänger upp bilder på vad jag köpte iaf!
 
Nu ska jag titta på mia på grötö! bye!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: