Ssandraan

2013-01-24
17:30:44

You only miss the sun when it starts to snow

I brist på annat att skriva! Snodde en lista ifrån syrrans blogg!

 

Skulle du kunna ha sex med den personen du senast fick sms av?

Nej.

 

Har någon gjort dig besviken dom senaste 3 dagarna?

Mm..

 

Har någon sett dig i underkläder dom senaste 3 dagarna?

Naa

 

Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den personen som du senast pussade ta hand om dig då?

Jaa det skulle den.

 

Har du någonsin pussat nån som varit hög?

Haha öhh? nää det tror jag inte

 

Vem är den största idioten du känner?

ingen nämnd ingen glömd

 

Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr nu?

hmm jaadu

 

Hatar du nån just nu?

Hatar nog ingen, men ogillar

 

Vem tog senast på din rumpa?

Haha jadu sist jag var ute var det många okända äckel som gjorde det

 

Har du syskon som är äldre än 21?

Japp

 

Hur fick du ditt senaste blåmärke?

Haha på fyllan tror jag, elr när jag tog blodprov

 

Är du längre än dom flesta i din ålder?

Nääe är nog medellång

 

Kommer du ihåg de exakta orden du använda för att avsluta ditt senaste förhållande där det var du som gjorde slut?

nej.

 

Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den killen du senast pussade?

Då skulle jag bli jävligt arg faktiskt. Men det vet mina närmaste vänner om så de skulle ALDRIG kunna göra det.

 

Har du någonsin funderat på att pierca din tunga?

Nepp, inte min grej.

 

Känner du någon som är oskuld?

Ja

 

När gapskratta du senast?

Hmm, man får sig rätt många skratt när man jobbar på dagis, men gapskratta det vet jag inte riktigt

 

Skulle du någonsin kunna tatuera dig?

Har redan gjort det så ahh

 

Håller du kvar vid någon du egentligen borde släppa taget om?


Hmm mjoo jag tror det..

 

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för?

Inte allt

 

Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter 4 på morgonen?

Nää det tror jag inte. Elr ja, mamma skulle väl vilja veta vart jag är, men annars är det lugnt. 

 

Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa honom då?

Skiter i vad mina föräldrar tycker, för det är vad jag själv tycker som räknas. Men det är klart att det skulle bli jobbigt om de VERKLIGEn inte gillade den personen jag träffar.

 

Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt?

Sant! Been there. 

 

Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du?

Ehh försvinna helt? nej. Men försvinna ifrån min närhet ja.

 

Vilka ställen har du varit på under dagen än så länge?

Dagis och hemma. 

 

Vad är det bästa som hänt dig idag?

Haha jadu, inte hunnit så mkt annat än praktiken så.

 

Vem har du umgåtts med idag?

Barnen på dagiset.

 

Är du en elak person?

Nej, jag är nog en för snäll person faktiskt.

 

Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa?

En sak?? Skulle köpa massor! Bland annat en resa!

 

Vad lyssnar du på just nu?

Just nu ingenting faktiskt

 

Tror du att andra människor tycker illa om dig?

Naae det tror jag inte.

 

Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra?

Typ en krokodil? Dom kan väl inte va så jävla snabba så det är väl bara att springa?

 

Är du lycklig?

Till och från.

 

När grät du senast?

Hmm ett tag sedan

 

Är du rädd för mörker?

Efter skräckfilm, japp!

 

Vad drack du senast?

Hatar mjölk, men det var faktiskt det senaste jag drack. Försöker nämligen att lära mig dricka mjölk.

 

Tror du att två ex kan vara vänner?

Ja, jag tror att vissa kan det, men definitivt inte alla.

 

Vill du ha tillbaka någon i ditt liv?

Ja.

 

Sover du med dörren öppen eller stängd?

Stängd.

 

Nämn någonting du verkligen vill ha just nu?

En ny tattoo!

 

Finns det någon person du verkligen ALDRIG vill förlora?

Jaa det är klart det finns!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: