Ssandraan

2013-07-05
23:10:56

Appreciate what you have before it turns into what you had
Hejhej! 
Sitter i sängen och lyssnar på musik, nyduschad och fräsch! Har jobbat nu ikväll så har inte varit hemma så länge. Lite segt att jobba en fredags kväll.. Men det är bara att tänka på alla pengar som kommer sen! :D Vanligtvis brukar man ju få lönen månaden efter när man jobbar som jag gör, alltså att man får lönen för juni i juli t.ex. men i år då får jag lönen samma månad(allt utom ob-tillägget då) det är asgött! Så lönen för juli får jag dagen efter min 20-årsdag, helt perfekt ju! Då kan jag shoppa loss ordentligt på systemet haha. Jag jobbar imorn också. 7-16 så jag ska väl krypa ner snart. Efter den här helgen har jag bara 8 dagar kvar att jobba totalt och det känns underbart! 
 
Igår var jag ju ledig, då passade jag på att städa lite och så. Sen var vi borta hos mormor och åt middag. På kvällen var jag ute o gick en liten sväng och sen när jag kom hem körde jag lite styrka och stretchade, gött! Annars gjorde jag väl inte så mycket, passade på att ta det lugnt min enda lediga dag denna veckan.
 
Imorn är det ju lördag och då blir fest! Så när jag slutat är det bara att skynda sig hem och göra sig redo för kvällen! Ibland fattar jag inte hur jag orkar haha! Jag menar, jobba hela dagen, iväg o festa och sen jobba på söndagen. Men det brukar gå bra så!
 
Hepp nu ska jag väl ta och krypa ner! Nattinatti!
 
Tänkte bli biff! Haha eller inte.. Men det är gött att hålla igång med styrka oså även när det är lov ifrån dansen.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: