Ssandraan

2013-07-23
23:06:00

I don't know what it is, but I know I'm missing it

Hello! Då var det en ny vecka igen. Första lediga veckan efter sommarjobbet, underbart! Vädret är asnice och det verkar som om det håller i sig ett tag till. Nu är det verkligen sommar till skillnad ifrån förra året då det var bajsväder typ hela sommaren.. Nu ska jag bara njuta av livet fram tills skolan kör igång! (Kanske inte ens sagt det? Jag kom in på högskolan iaf så till hösten kör vi igen!)

De första två dagarna på min ledighet har jag spenderat i Hjo med brorsorna och Victoria. Igår var vi på badet hela dagen, åkte hem framåt kvällen och käka god mat för att sedan åka ner till stan igen och ta en glass i parken. Mysigt! Kvällen avslutades med solnedgång och kvällsdopp(för brorsorna) i mullsjön. Jag sov på en tältsäng utanför brorsornas rum och innan vi skulle sova lät det så här. Alve; Mamma, jag kan sova på mattan där ute. Victoria; nää varför då? du får sova i din säng. Alve; Men, jag vill sova nära Sandra. Älskade skitunge <3 Det slutade med att jag låg bredvid honom tills han somnade iaf. Sen satt vi ute och pratade lite innan jag också gick och la mig. Idag var vi på badet fram tills det var dags för mig att åka hem igen.

Helgen som var då. I fredags fyllde Nathalie 20 år så det blev fest hos henne med god mat, trevligt folk, lekar och alkohol, en jätterolig kväll! I lördags på eftermiddagen åkte jag och Lovisa in till Skövde och Karstorp där det blev volleyboll och bad med killarna! Senare blev det fest med syrran hos Vickan och Rickard och sedan blev det bogrens! Rolig kväll, dock var det lite väl mycket "gamlingar" ute haha.

Btw! Bara två dagar kvar tills jag är 20(snart en), äntligen! Fyller ju på torsdag så då blir det en premiärrunda på systemet och sen utgång på kvällen! Awesome!

Nu var det längesen jag körde ett inlägg med wanties så tänkte slänga up ett om en stund. Har kommit in mycket höstkläder nu, det blir kul att köpa sen!

Tänkte lägga upp fler bilder, men mitt internet dampar som fan så det får räcka sä här nu.. Några bilder sen i fredags iaf.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: