Ssandraan

2013-07-18
22:30:39

I never thought you'd be someone I had to miss
Hejhej! Ligger i sängen trött som ett as och ska nog försöka sova snart. Har varit en lång, men bra dag. Gick upp vid halv 5 imorse efter typ 3 timmars sömn? usch inte kul! Vid halv 6 åkte vi mot Varberg. Väl framme i Varberg tog vi en sväng på stranden. Det är ganska äckliga stränder i Varberg? Väldigt mycket tång o skit, bläää! Men det går ändå! Efter en liten stund på stranden blev det att göra lite annat innan vi gick tillbaka till stranden igen. Jag och lillsyrran tog ett dopp i havet, underbart och faktiskt inte jättekallt! Efter Varberg åkte vi till ullared! Det var en hel del folk, folk överallt.. Fick med mig en del hem, lite kläder, en väska, högtalare till iphonen och lite annat. Med mer tid och lite mindre folk så hade jag nog hittat mer haha. Men jag är nöjd med det jag fick med mig hem! Blev lite höstkläder faktiskt! Känns egentligen lite tidigt att köpa det, men jag har så mycket sommarkläder nu så det behöver jag inte mer hehe. Nu är jag helt slut så ska nog gå och borsta tänderna och sen krypa ner. Måste ju ladda upp inför imorn!
 
Hepphepp nu blir det sängen! Nattinatti!
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: