Ssandraan

2013-07-30
19:57:29

If you keep acting like this I swear I'll never come home


Hej! tisdag, tråkigt väder, tråkig dag. Har städat lite, sen har jag börjat kolla på Pretty little liars, än så länge verkar det vara bra! I brist på annat att skriva så snodde jag en lista ifrån syrran!

* 3 rädslor?


Att förlora någon i min närhet.. Att vara ensam.. Ormar..

 

* 3 saker du älskar?

Vänner & familj, shopping, dans

 

*4 avtändande saker?

Falskhet, folk som tror att de är så mycket bättre än alla andra, folk som luktar äckligt, folk som snusar(o då menar jag så att det verkligen syns o ser sådär grymt äckligt ut) 

 

* Vad saknar du just nu?

De jag saknar mest just nu är nog mina tjejor, Emma o Julia <3

 

* Favorit färg?

Rosa, lila, militärgrön och vinröd

 

* Senaste du höll i handen av motsatt kön?

Hmm om man inte räknar med brorsorna så är det nog S tror jag

 

* Favorit citat?

Har nog inget favoritcitat direkt, men har ju en tatuering så tar väl det! "Life is what you make it"

 

* Favorit plats?

Någonstans på någon härlig strand vid havet. Eller nästan vart som helst där jag är med människor jag tycker om.

 

* Favorit mat?

Grillat kött och färskpotatis tror jag!

 

* Använder du ironi?

Haha yepp!

 

* Vad lyssnar du på just nu?

Ovanligt, men det är helt tyst på mitt rum. Ingen musik, ingen film, ingenting.

 

* Vad lägger du först märke till hos en ny person?

Får nog ta samma som syrran! Först är det hela utseendet liksom och sen är det ögonen. Ögonen tittar jag på väldigt mycket.

 

* Hur känner du dig just nu?

Lite trött, men ganska glad ändå.

 

* Favorit högtid?

Jul, det är så mysigt! o inte bara en enda dag utan 1 hel månad!

 

* Tatueringar och piercingar du har?

1 tatuering på underarmen, sen piercing i navelen(och öronen då).

 

* Tatueringar och piercingar du vill ha?

Just nu vet jag några tatueringar som jag vill ha, men bara en som jag vet säkert att jag ska göra när jag kan. Piercingar vill jag inte ha mer.

 

* Senaste kyssen?

Var för typ 3 veckor sedan tror jag.

 

 

* Har du någonsin kysst personen du senaste smsade med?

Nej

 

* Har du rakat bena de senaste tre dagarna?

I lördags

 

* Vart är du just nu?

På mitt rum

 

* Om du är jättefull vem tar hand om dig då?

My friends

 

* Har du varit på ett bröllop?

Ja

 

* Längtar du till något?

yes!

 

* Känner du någon av motsatta kön som du kan berätta allt för?

Nej

 

* Har du varit underviktig? 

Nej

 

* Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dina ögon?

Hmm vet inte riktigt faktiskt

 

* Finns det någon du litar på, men som du kanske inte borde lita på?

Det tror jag faktiskt inte. Inte nu, jag är ganska noga med vilka jag litar på, litar inte på vem som helst.

 

* Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara?

Jag vet faktiskt inte

 

* Vad tänker du på mest?

Framtiden

 

* Har du några konstiga fobier?

Nää inga fobier direkt 

 

* Föredrar du att vara framför eller bakom kameran?

Haha beror på! När mamma eller Bosse slänger fram kameran är det inte roligt att vara framför iaf, haha.

 

* Vilken var din senaste lögn?

Hmm det senaste jag kan komma på nu är nog när de ringde ifrån jobbet och frågade om  jag kunde byta en dag och jag sa; Nej, det kan jag tyvärr inte. Sanningen var att jag inte ville. Det var en liiiiten och ofarlig lögn haha.

 

* Föredrar du att ringa eller smsa?

Smsa, jag gillar inte att prata i telefon

 

* Tror du på lycka?

"Life is what you make it"

 

* Vilken var den senaste boken du läste?

Håller på och läser "Bara inte du"

 

* Senaste skadan?

Det måste väl vara lite blåmärken här och där efter förra veckans fester, hehe

 

* Vilka va dom 2 senaste du skrev med?

Bosse och syrran

 

* Vem va senaste meddelandet på facebook från?

Sofi

 

* Vad gjorde du igår vid midnatt?

Var ute med hundarna och syrran

 

* Vad har du gjort den senaste helgen?

Festat, varit på kalas och chillat

 

* Har du vart olyckligt kär?

Det har nog alla någongång i livet haha

 

* Bästa kyssen?

K

 

* Vilken låt gör dig glad just nu?

Vannski, riktigt go sommarpartylåt!

 

* Favorit ord?

Haha har nog inget tror jag. Dock använder jag as- ganska mycket, typ asgött, asnice, asbra osv.. haha

 

* En bra blogg du följer?

Hugo Rosas, haha fast följer nog hans blogg mest för att hans dotter är så sjukt söt

 

* Känner du någon som sitter i fängelse?

Nepp

 

* Bakgrundsbild på datorn?

Brorsorna <3

 

* Vad ska du göra i veckan?

Imorn ska jag klippa mig(första gången på aslänge!), sen kanske det blir liseberg och fest


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: