Ssandraan

2013-07-24
22:47:58

It might be time to stop standing and start walking
Då har man bara drygt en timme kvar som 19-åring och tonåring och det känns underbart! 20 är något man längtat efter att bli i flera år, mest för att själv kunna gå på systemet haha. Förutom det är det väl inget speciellt med att fylla 20 år. Även om jag inte fyller år så sent på året så är jag sist med att fylla 20 bland de som jag umgås med mest(iofs så är ju de flesta äldre än 93or). 
 
Som jag nämnde igår(?) så firas min 20årsdag med fest och utgång i Skövde. Blir nog ingen update imorn, kanske inte blir förrän på söndag eller nästa vecka eftersom jag har ganska fullt upp resten av veckan. Imorn-fira mig, fredag-kalas hos farmor & farfar, lördag-fest och utgång.
 
Idag har jag inte gjort mycket alls. Sov ganska länge, käka frukost, gick ut med Ziri en sväng, tittade på serier/filmer, gick en sväng med Lovisa och nu chillar jag vid datorn. Tittade på filmen "Ego" förut, inte sett den förut, men den var bra.
 
Kul update.. Nu ska jag titta på film eller nåt innan det är dags att sova. Ha en bra helg!
 
Mongohund på promenix.. Typ varannan meter stannar hon och rullar runt i gräset.
 
If you can't figure out where you stand with someone, it might be time to stop standing and start walking.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: