Ssandraan

2013-07-29
00:33:12

Sometimes you have to fall before you fly
Heey! Nu är ännu en helg över och den har varit awesome! Tänkte göra en liten update om helgen innan jag kryper ner och tittar på film. Imorn börjar jag en ny vecka med att dra in till Skövde och käka på thaihouse med Lovisa.
 
Iaf! I torsdags fyllde jag ju 20 år! Hade en helt grym dag och kväll med dom bästa! Vaknade vid 10-halv11, fixade till mig lite och sen sprang jag och syrran ner till systemet;) Så gött att bara kunna gå dit själv och välja vad man vill ha istället för att be någon annan köpa! Efter premiär rundan på systemet gjorde jag i ordning fika, på mammas rast kom mormor och morbror hem hit och grattade mig och fikade, kladdkaka ;G Fick mest pengar och flyttahemifrån-grejer! Sen hann jag med att ta det lite lugnt innan det var dags att börja fixa sig inför kvällen! Vid halv 6 drog vi in mot Skövde, sen var det all in som gällde hela kvällen! Förfest hos Linus, med tjejorna och killarna! Kan ju säga som så att fylla år har både sina fördelar och nackdelar, haha! Den som fyller år ska ju alltid bli fullast så när vi spelade var det jag som fick de flesta klunkarna och sen vart det minttushotar! Men det var bara att köra på! Alla sjöng så fint för mig också, haha! Hade grymt kul på en något spårad förfest innan vi vid halv 12(?) drog mot stan och husaren! Där blev det tjöta med folk och dansa, var en del folk man kände ute! O sen blev det donken såklart innan det bar av hemmåt! 
 
I fredags vaknade jag upp och mådde bra! Chillade väl mest hela dagen. På kvällen var det 70/75-årskalas för farmor och farfar, nästan hela släkten där, trevligt! 
 
I lördags var det fest och utgång igen. Jag, Lovisa, syrran och Ellen satt på våran balkong och tjötade o drack lite, det var asgött väder! Sen drog vi iväg till Skövde, fest hos folke! Kul kväll! Var tänkt att vi skulle dra ut först, men sen blev vi kvar där hela kvällen!
 
Har iaf haft en grym helg, med grymt folk! Nu blir det en ny vecka och nya tag. Får se lite vad som händer.
 
Nu ska jag krypa ner och titta på film.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: