Ssandraan

2013-07-09
21:19:20

Summer!
Tjenare! Nu är den riktiga sommaren äntligen här! Idag har jag haft en riktig familjedag! Vi har varit i på badet i Hjo hela dagen och nu ikväll gick vi bort till haga och köpte glass. Mysigt! Har ju varit underbart väder idag så det blev allt ett premiärdopp i poolen! Hade ju inte badat i år än, sjukt.. Träffade på brorsorna på badet med, så badade och busade med dom lite! Har allt fått lite färg idag, skönt! Det behövdes kan man säga!
 
Annars så njuter jag av min lilla ledighet nu! Jobbade till halv 2 igår och nu är jag ledig fram tills torsdag kväll, gött! Har bara 7 dagar kvar att jobba nu, det har gått ganska fort även om det har varit segt. Jobbar bara torsdag-lördag denna veckan och sen måndag-onsdag+söndag nästa vecka sen är det slut!
 
Imorgon drar jag nog till Skövde en sväng och sen blir det att sola om det är bra väder!
 
Har väl inte så mycket mer att säga just nu, så vi hörs!
 
 
Senaste instabilderna!
                              
 
                              
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: