Ssandraan

2013-07-03
21:57:06

Wake me up when it's all over
Kanske ska ta tag i det där med att börja blogga ordentligt igen? Har varit alldeles för dålig på det de senaste månaderna känner jag.. Jag har helt enkelt inte haft någon lust till att blogga och sedan har bloggen bara glömts bort. Nu ska jag i alla fall försöka komma igång igen! Det känns ju dock lite tråkigt att blogga bara för att liksom, det är ju roligare att blogga om man har något roligt att blogga om. Haha sen känns det ju lite ovärt ibland då det knappt är några som läser min blogg. Det är bara mina närmaste vänner som vet om den eftersom jag inte vill att andra ska läsa den. Skulle ALDRIG kunna länka min blogg på facebook eftersom jag vill inte att andra tidaholmare, gamla klasskompisar osv. ska läsa den. Dock skulle jag inte ha några problem ifall helt främmande människor skulle läsa den, asså sådanna som jag inte har någon aning om vilka det är och som inte har någon aning om vem jag är. Men ah skitsamma haha! Bloggar ju inte för att få läsare utan bloggar mer för att skriva av mig och för att det kan va kul att ha en blogg som man kan gå tillbaka och läsa i. Har t.ex. varit kul att gå tillbaka och läsa om studentåret. Sorry, bara babblar på om massa random skit!
 
Så vad händer i livet?
Just nu jobbar jag samtidigt som jag väntar spänt på att få reda på om jag kommit in på högskolan. Dock tror jag att jag redan vet, men man kan ju aldrig vara säker. Den 12 Juli ska man få reda på det, så det är väl bara att vänta. Jobbar ju som sagt också. Jag är inne på min andra jobbvecka nu. Är ledig imorn, jobbar i helgen och har totalt 11 dagar kvar att jobba innan jag tar ledigt! Just nu är det ganska segt på jobbet då vi inte har många vårdtagare, men det rullar väl på ändå. Igår jobbade jag kväll och då kunde vi sitta still och titta på hela allsång på skansen med dem, rätt chill ändå, haha. 
Förra helgen var det fest hos Karlsson, all in med grabbarna och kaos som vanligt, men det var kul! Slänger in en snygg bild som Tobbe skickade till mig idag, alltid roligt med fyllebilder haha! Dock är jag så kass på att ta bilder, lite tråkigt för det är kul att ha även om de flesta bilderna blir förjävliga haha. Sen i söndags var det kalas för videman som fyllt 6 år! Tog en del bilder, men har inte hunnit lägga in dem på datorn än.
Btw! Tror att jag har glömt att berätta att jag fått en ny mobil? Äntligen en iphone igen! Min xperia gick ju sönder helgen innan midsommar, men som tur var så var det ändå dags för en ny då mitt abonnemang gick ut.
 
Annars då?
Livet rullar helt enkelt på ganska bra. Finns ju dock vissa saker som gör en lite förvirrad och besviken? Vet inte riktigt hur man ska känna, vad man ska tro eller vad man ska göra. Känns inte riktigt som om jag kan göra något alls, inte just nu i alla fall. En sak gör mig riktigt förvirrad, ingen jobbig sak dock, men vet inte riktigt hur jag ska reagera på det haha.
 
Ops.. Blev ett sånt där långt inlägg som ingen orkar läsa haha.. Nu räcker det iaf så byebye!
 
 
 
I know that I have to give up sometime, I know that I can't wait forever. But I'm just not ready to give up jet, I'm not ready to let go. I don't want to..
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: