Ssandraan

2013-07-15
20:41:42

You are the piece of me, I wish I didn't need
Helluuu! Måndag, ny vecka och nya tag! Sista jobb veckan, underbart! Har tre kvällar kvar att jobba sen är det över! Då ska jag bara njuta av att vara ledig! Nu i veckan händer lite roliga saker. På torsdag åker vi till Varberg och sen ullared! Kul jag har inte varit i ullared sen 2010? Sen dess har det ju hänt en del där så ska bli kul att åka dit! På fredag blir det iväg till Hjo och fira Nathalie som fyller 20, blir nog skitkul! Idag har jag bara 10 dagar kvar till 20, inte alls långt ju och som jag har längtat!
 
Måste ju passa på att berätta att jag har kommit in på högskolan också! Underbart! Hoppas det blir bra nu! Blir Karlstad universitet, fast jag ska läsa på distans.
 
Ja, vad mer har hänt sen sist? I fredags jobbade jag 7-16, sen var jag hos Bosse o grilla oså på kvällen. I lördags jobbade jag 7-17 sen blev det hem och fixa sig för att sedan åka vidare till Skövde för fest med grabbarna! Bra kväll! På söndagen storstädade jag mitt rum och på kvällen grillade vi korv och spelade uno hos Bosse.
 
Idag har jag jobbat 7-13.30, sen vart jag så sjukt trött så åkte hem käka lite och sen la jag mig i sängen och tittade på film. Somnade vid 3 och väcktes av mamma vid 5, gött med en powernap på 2 timmar haha. För en stund sedan var jag ute på en powerwalk och sen när jag kom hem körde jag lite styrka, gött! Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen hitta nån bra film att titta på!
 
Byebye!
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: