Ssandraan

2013-06-26
18:30:12

Eyy har ni hört aviciis nya elr?!
Haha orkar inte! alla som var i smögen fattar rubriken.. Aviciis låt är ju grym. Älskade den INNAN vi åkte till smögen, MEN den spelades typ varannan låt 3 dagar i rad så just nu är jag något trött på den.. haha!
 
Iaf! Long time no see, I know.. Men har inte haft tid, ork eller lust så jaa. Vi hade det iaf grymt i smögen! Tre dagar, all in varje dag, grymt folk, grymma kvällar/nätter som spenderades lite överallt, lite sömn, lite sliten på söndagen, men det var det lätt värt! Vi är ju iaf jävligt glada att vi valde stuga, tält hade inte varit roligt att sova i, på lördagen när vi vaknade så flög det tält över campingen, kuul för dom! Hade en grym midsommar helg och tackar alla som var med! Orkar inte skriva mer om det. Slänger dock upp lite bilder från helgen i nått annat inlägg.
 
Denna veckan har jag ju börjat jobba. Har jobbat tre dagar och har 16 dagar kvar att jobba. O ja, vad ska jag säga? Det funkar väl att jobba. Det blir dock jävligt segt emellanåt, menmen. Nu jobbar jag bara imorn sen är jag ledig fram tills måndag, gött! Hade tänkt att ha en lugn helg denna helgen, men det har redan skitit sig haha.. Får väl ta det nästa helg istället!
 
Hepp nu ska jag gå upp och fixa till mig lite, sen blir det att gå en sväng med Lovisa. Ha det bra! Har ju blivit kass på att blogga så vi får väl se när vi hörs nästa gång! tjingeling!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: