Ssandraan

2013-06-14
21:41:22

I won't be waiting for nothing
Helluuuu! Fredag och helg! Igen.. Veckorna går så sjukt fort! För en vecka sedan var vi på summerburst, nu sitter jag här framför tven och tittar på big bang theory och om en vecka är vi i smögen och går all in! 
 
I veckan har det väl inte hänt så jättemkt egentligen! Var i Skövde i onsdags och träffade Åsa som jag inte träffat på nästan ett år, kul o ses igen!! Idag har jag också varit i Skövde en sväng, med mormor och syrrorna.
 
Imorn fyller bästa vän 20! Så får väl börja dagen med en tur till systemet med henne! Bara 41 dagar kvar sen kan även jag shoppa där! Stammisar lär vi ju bli ganska fort! Sen blir det väl Skövde på kvällen imorn!
 
Haha orkar inte skriva mer, ingen bra skrivdag! Slänger upp lite bilder ifrån instagram ist! 
Ha en bra fredag! Byebyebye
 
 
Instaweek!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: