Ssandraan

2013-03-05
21:54:24

Be yourself, everyone else is taken.
Hello! Klockan är inte ens 10 och jag funderar redan på att krypa ner! Vad är det för fel på mig? Nää, men de sa att man blir trött när man gett blod och det är ju ganska logiskt egentligen. Var ännu tröttare igårkväll! Men annars mår jag bra! Ska väl ta och borsta tänderna oså och sen krypa ner och titta på desperate housewives.
 
Idag har det som vanligt varit praktik och förutom det så har jag inte gjort så mycket mer. Var nere en sväng på "stan" förut, kollade lindex o ah lindex haha det enda som finns typ. Annars har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
 
Imorn blir det praktik, dans och eventuellt träffa Lovisa. På Torsdag blir det praktik och sen kanske iväg och träffa Emma. På fredag har jag funderat på att åka till Hjo och brorsorna, men jag vet inte än. På lördag blir det eventuellt fest. En snabb genomgång av vad som händer/eventuellt händer i veckan ;)
 
Btw! Måste ju bara säga att AF är verkligen bara skit. Fått hem lappar om typ 4-5 jobb(sommarjobb) i Herrljunga, vara, ulricehamn osv. som jag typ MÅSTE söka för att få pengar. Alla jobb var sommarjobb inom vården. För det första jag har till 99% ett säkert sommarjobb här i stan, för det andra jag har ingen möjlighet att jobba i typ vara och ulricehamn, vad är det för skit elr? Idioter! Ska jag söka jobb bara för sökandets skull? Jobb som jag ändå måste tacka nej till om det nu skulle vara så att jag får dem? Sommarjobb långt bort när jag har sommarjobb där jag bor? Det är ju stört! Visst jag fattar själv att jag måste söka jobb, men att söka de jobben som de skickat hem det är ju bara stört. Haha kände bara att jag behövde klaga lite! 
 
Godnatt!
 
 
Det är jobbigt att inte veta, att inte ha någon aning, men det jobbigaste av allt är att jag inte kan göra något åt det. Just nu ligger det inte i mina händer, det enda jag kan göra är att vänta och se. Jag hatar det, hatar att inte ha någon kontroll alls, hatar att inte veta. Saker som händer leder tankarna åt ett håll, får mig för en stund att tro att jag vet, eller inte att jag vet, men att jag har en liten aning om vad du tänker. Efter en stund är tron om att ha en minsta lilla aning som bort blåst och än en gång står man där förvirrad och ovetande.   

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: